CELE RAJDU
• popularyzacja harcerskiego stylu spędzania wolnego czasu,• integracja środowisk harcerskich z całej Polski - budowanie i wzmacnianie więzi pomiędzy uczestnikami,
• poznawanie walorów turystyczno - krajoznawczych Sudetów Wschodnich (ze szczególnym uwzględnieniem Gór
Opawskich),
• wdrażanie umiejętności uprawiania turystyki kwalifikowanej jako formy aktywnego wypoczynku.
WYPOSAŻENIE (obowiązkowe)
• patrolu: mapa terenów wędrówki, apteczka, busola, przybory do pisania, dwie kamizelki odblaskowe i latarki,
ubezpieczenie;
• uczestnika: kompletne umundurowanie, legitymacja szkolna/dowód osobisty, książeczka RUM, buty zmienne,
śpiwór, karimata, rzeczy do mycia, ubranie do wędrówki w każdych warunkach atmosferycznych, ubranie do spania;
• wyżywienie: we własnym zakresie. W cenie rajdu jest jeden ciepły posiłek w dniu 18. lutego;
• na trasach czeskich: obowiązuje paszport, dowód osobisty lub tymczasowy.
(Nie obowiązuje przepis zezwalający na przebywanie poza granicami kraju na podstawie posiadania legitymacji
szkolnej i listy zatwierdzonej w urzędzie gminy)
ZADANIA PRZEDRAJDOWE
1. Przygotowanie na festiwal rajdowy piosenki o tematyce zimówkowej.2. Przygotowanie projektu znaczka XXXVI Harcerskiego Rajdu Zimowego „Głuchołazy 2013”.
3. Przywiezienie przez każdy patrol 35 dag cukierków dla dzieci z Domu Dziecka.
TRASA I – zuchowa, polska (17 – 19 lutego)
TRASA III – harcerska, polska
Przebieg: dzień I – Głuchołazy – Jarnołtówek, dzień II – Jarnołtówek – Jarnołtówek, dzień III – Jarnołtówek –
Głuchołazy.
Zgłoszenia i wpisowe należy złożyć w terminie, NIE PÓŹNIEJSZYM niż do
31.01.2012 r.
Uwaga! Termin zgłoszenia decyduje o kolejności przyjęć na poszczególne trasy!10. Zgłoszenie po wyznaczonym terminie skutkuje naliczaniem dodatkowej opłaty w wysokości 1zł/os za każdy
dzień opóźnienia.
11. Nie zgłoszenie się patrolu lub uczestnika na start rajdu powoduje utratę wpisowego.
12. Po dokonaniu zgłoszenia oraz wpłaty wpisowego drużyna otrzyma potwierdzenie przyjęcia na rajd.
13. Istnieje możliwość zakupu koszulek rajdowych (20 zł/szt.) Osoby zainteresowane ich nabyciem zobowiązane są
zaznaczyć w zgłoszeniu ilość oraz rozmiary. Należność za koszulki zostanie uregulowana w czasie trwania rajdu.
Termin rajdu
Rajd odbędzie się bez względu na pogodę w dniach: 15-19 lutego 2011 r.
Czuwaj
odkr. Piotr Biela
Zastępowy Oddziału Ratowniczego w 3 DW "Orły"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz